Tuesday, December 21, 2010

status Skype untuk hari ini



tertekan, stres and tertekan erm...

Otak aku dua tiga menjak ni susah nak berfikir. Benda senang pun jadi susah, tekanan dari siapa tah?? Otak pun dah penat dan letih dengan dot..dot..dot..

Kenapa dorang ambil dia dari kami? Ramai tertanya-tanya, kami sendiri pun tiada jawapan yang kukuh. Jangan tanya kami lar, kami memang tak tahu!!!! Takpe janji dia masih mengambil berat terhadap kami... Pandai sekarang yar, terus sms atau telepon HP kami. Takut orang lain tahu ker... hahahahaha


Saje nak kongsi status skype... merapu betul. Ade yang pesan, hati2 nanti ada rumor.... Aku boleh gelak sebab dapat detect siapa yang bakal sebarkan rumor itu. Tak sampai sepuluh manusia aku add dekat skype ni. jadi jangan pening kepala aku dengan hal remeh ni..


if aku terror
aku dah jadi developer superb
else if aku hebat
aku dah jadi consultant hot
else
masalahnya aku tak teror dan tak hebat sebab itu aku jadi SE"




Entah apa yang aku mengarut hari ni.