Wednesday, March 30, 2011

nak senyum sampai ke telinga boleh?



Tak banyak sikit pon dah alhamdulillah... Lebih baik sikit dari takde langsung kan. Sekarang ni nak senyum tapi takde la sampai ke telinga kan fadli.




Comel tak kalau senyum camni. hahahahahaha.... tak kisah la walaupun nampak katik kan. Janji aku dapat senyum walaupon tak sampai ke telinga senyuman tu.





7 comments:

w a w a A Z U R A said...

alhamdulillah kak...stlh skian lama :)

WaNIe said...

increment la tu kan?? hehe tahniah kak azlina!!! ct dpt increment x?? :D :D

Intan ~ Nur Azlina said...

hahahhaha korang... bkn ler :-p

LiLy SuHaNa said...

bonus la tu..hehehe

Intan ~ Nur Azlina said...

Lily.... kalau dapat bonus senyum sampai ke telinga ler....

Anonymous said...

hahahaha...semua salah ....cik azlina kita ni sebenarnya di alam bahagia....tak lama lg makan nasi minyak ler kita....kan gitu cik azlina....hahahaha

Intan ~ Nur Azlina said...

En.Anonymous:
Saya dapat agak sape awk yer :-p
jgn buat spekulasi dan merepek...
dapat adjustment je pon. hahahahahah