Thursday, March 24, 2011

durian oh durian....



Tengah mengidam makan durian ler sekarang ni. Ok, jangan nak kata aku mengidam sebab mengandung ke ape erk... tekak orang bujang cam aku pun ada benda nak makan yer...

Jadi ada sesapa sudi nak hantar durian dekat depan pintu aku tak???? hee hee


Jom cuci mata dulu... Tengok tu, isi durian yang tebal.. terliur dibuatnya.

pic google kat sini



Teringin nak makan pancake durian juga. Kenapa la takde jual kat IOI Mall, kalau tak kan senang nak pi beli...






Yang ni juga teringin nak makan, serawa durian. Makan dengan roti jala takpon roti ngan pulut. sungguh teringin ni, kena beli durian la hujung minggu ni kalau nak buat serawa.

pic google kat sini



Untuk hilangkan kempunan, jumaat lepas singgah dekat SR beli kek durian. Bukan tu saje, utk org yang kuat makan cam aku ni... up sekali dengan kek indulgence. Nape skrg ni susah nak dapat blueberry cheese kek yer, ngidam nak makan itu juga.






5 comments:

rosealley said...

kagum kalau akak habis 2 slice tu

WaNIe said...

akak! sy balik kg aritu da melantak durian x hengat da! abg sy balik kg bini dia kt batu kurau, bawak balik 1 bonet keta penuh ngn durian! haha.. memang kenyang gila smpai nk demam2 la mkan! weeee *bg akk jeles sikit* hahahaha >:)

Intan ~ Nur Azlina said...

Ros:
ahahahahahha... akak kalau mlm2 perut macam naga skit. Sila percaya akak habiskan yer..

Wanie:
Sangat jelous lor.. weekend ni nak pi cari durian :-(

LiLy SuHaNa said...

sy br mkn lulian mlm td kak..sodap..kg mali..hehehe

Intan ~ Nur Azlina said...

lily:
huhuhu... korang ni buat akak kempunan tau. hahahahaha