Thursday, June 3, 2010

Secret Recepi & Restoran Baser


mggu ni asyik citer pasai makan jer..... biasa la, klu time dpt gaji ni, gigih la gi makan merata. arini malas nk gi client site... badan dah letih bangat so ingat jumaat nk MC jerk.


tghari-Lunch
member ajak lunch kt SR,IoI Mall. Agenda asal sebenar nk temankan member mncari kasut. Seb tu moh singgah makan dulu. Aku cam biasa la klu gi sini, order grill chicken wit black pepper. Sambil makan byk plak benda disembangkan dr hal pembantu rumah sampai la kisah perempuan sengal itu. agak tkejut aku, dia kenakan ofismatenyer lg. dasar betoi tau, ni lah org yg btopengkan sifat2 ayu & blagak baik. ahh!! aku mmg x bley tgk muka dia klu btembung. pada yg dah tau perangai dia ni, mmg ambik langkah bjaga2.


malam-Dinner
Lepas blk keje member dtg ambik meneman di urusan bank. nasib baik kat bandar puteri ni, bank nye setempat. dr ar-rajhi bank smpai la ke maybank. semua kat2 situ je. Cuma yg x best nye gi situ, jam... byk sgt kete. Lepas settle semua gi makan nasi ayam kt Restoran Baser. specialty dorang nasi ayam & nasi beriani. SO, mlm tu aku try nasi ayam berlada. Hajat dihati nak ambik black pepper tp mengenangkan tghari dah makan berasaskan black pepper, so kena la try yg lain dr tu. kang x pasai perut panas dik black pepper. Pada aku blh tahan je la, x macam member ofis aku suka benar makanan kt restoran ni. Selesai makan rushing blk uma, member nk tumpang solat maghrib.