Thursday, June 10, 2010

Jaya Jasco, Taman Equin


Memandang kebosan duduk uma je, so sabtu lepas adik aku ajak jejln kt JJ Equin. Lagi pon blh la bwk adik yg sensorang ni jejln jgk... drpd tperuk je kt uma kan. Smpai2 ingat kerusi roda ade.... abis la plak. So gigih la bwk adik aku pusing2 dulu. Jenuh... dah pusing 1 floor, aku tgk dr jauh ade org dah pulangkan kerusi roda.. bagus... so tkedek2 la saya blari2 ayam tuk mngambil kerusi roda. Bley pinjam, just drop tinggalkan lesen kete je.


destinasi seterusnye, pusing sekali lg sebelum turun tingkat bwh plak. dalam2 tu, sempat gak terserempak ngan tuan majistret... member adik aku. majistret mana?? ops!!! eheheheh... yg best aganyer, mana member2 dia yg agaak big size... mmg ade rejeki jd tuan majistret. Muda2 lg dah jd majistret. tu la org namakan rejeki Allah SWT.

Smbung blk citer asal, then singgah masuk supermarket JJ ni... adik aku nk beli durian katanyer.JJ tebal isinyer, miahahahah... setebal duit nk dikeluarkan gak. klu 1 pack rm18, mmg la tebal isi nyer kan.. itu pun untung ade 30%. miahahahah. Sementara tunggu dia beli, aku pon sempat tbeli losyen halia yg jual kt kiosk. dah kehabisan stok kt uma.


dah pusing2.. mesti lapar punya. Fikir punya fikir, kite org decide makan kt Secret Recipe. sesi mgOrder la yer, macaroni prawn with cheese, tomyam kong.. betoi ke namanyer... 1 lg ayam yg dalam dia ade cheese tu.... blh plak x tau nama. heheheh.. aku... x order ape coz masih kenyang lg. tghari td macam2 kan masak.... skrg ni sejak duk uma sendiri ni, mmg terajin plak masak. miahahahah.... siap masak lemak ikan ngan belimbing, sambal udang, sayur & ikan grg. mana nyer aku kenyang lg kan. cuit2 makanan dorang je. tu pon x abis gak dorang ni mkn. seblm blk aku sempat terbeli kek utk bwk blk... smpai uma sesi makan durian plak.... hohohohoho....




No comments: