Wednesday, June 16, 2010

karaoke @Alamanda


sabtu lepas ade cik puan ym aku :

cik puan: jom karaoke mlm ni release tensen.
aku : ko nk karok kt mana weh
cik puan: mcm ni ha mlm ni aku ambik ko kat umah lps tu kita g karaoke kat alamanda lps tu kita lpk kat putrajaya.

bagai dipucuk ulam mendatang.... (betoi ke ayat ni.. miahahahha... pandai2 aku je.) terus on gi karaoke.... release tensen, maklum la, mggu lepas adalah sgt stress ngan manusia sengal yg smpai ke hari ini tetap mnyusahkan aku... ops!!!




Budak yg jaga tempat ni brape kali dok jenguk bilik kiteorg. cam de wat salah je... huhuhuhuhu.. sebenarnye maybee dia pelik kot, kite org nyanyi semua lagu lelaki pastu lagu2 zaman rock kapak.... lagu br yg x berapa br kite org nyanyi pon lagu Jinbara - Patri ngan Wali. lagu lama lg best rasa nye utk karok. maklum la, skrg pon dgr Sinar je :-)





No comments: