Saturday, June 19, 2010

new template etc...


tak rasa nak tido lg. smbil2 tu ziarah la blog org lain. tbaca entry dr VP pasai entry Template Blog. so saje tgk2 & mencuba kekdah baru dr blogspot ni. mmg dah lama nk tukar template br, siap dah download bagai tp malas nk ubah coz klu cara yg lama pada aku leceh skit. So Template Designer adelah sgt menarik pada aku... senang pon senang...

semestinye warna purple yg aku pilih.. fav color la kata kan... lebih kureng warna bilik aku je. Tp kan apasai dalam gambor ni nmpak pink.. erm.... sepatutnyer warna wall purple & white rose...


fokus dekat skit.... erm... tetap cam pink..



pelik... dlm gambor ni cam warna pink... so, jgn tertipu bila tgk gambor.. cuma nk tmbah wall decor je... bilik sebelah dah tampal. Beli benda ni masa cari tiles renovate dapur bln 2 aritu, harge nyer RM50. la ni tgh mencari2 yg bkenan dihati tuk bilik sndiri plak.... aritu de survey kat downtown puchong ngan pasartani putrajaya. Murah2 gilos... 3 keping RM10. tp beza skit la kualiti ngan yg aku beli seblm ni... takpe janji cantik,tak kisah la murah ke mahal kan... so misi pencarian masih tak menemui yg bkenan dihati.