Thursday, June 24, 2010

mengong betoi tau....


Situasi nyer camni tau..

Baru blk dr Tesco, lepas kemas barang2 ngan panaskan lauk kari ikan merah... terus naik atas mhadap FB. masa tu tak tukar baju lg. Lalu balik la si adik yg sengal dan terus buka pintu bilik aku... nak tau ayat first yg kuar dr mulut dia....

"Weh gemuk... ko gi mana tadi???"


See... x abis2 panggil aku gemuk... terus terbantut niat aku nak makan tau, walaupon lapar masa tu. Yelah, dah la masa tu dah pkl 11 lebih kan... tensen gilos tau... Pastu mak ketuk pintu bilik, tanya...

"Taknak makan ker, tu ade sup ikan merah kat bawah tudung saji..."

Dgr my fav dish kan... terus ckp, lantak la.. gemuk pon gemuk la... nak kena makan gak ni.. dah susah2 mak masakan sup ikan merah tuk aku walhalnyer, dia dah masak kari ikan merah. Macam tau2 je aku x brape nak makan kari memalam ni... ohh, hapinyer... moh makan...

bengang tau ngan adik2 aku ni... ckp aku makin besar. Bkn adik2 aku je, saudara mara pon sama.... la ni, tiap2 malam dok lumur losyen halia yg panas tu... nk kasi buang lemak skit... miahahahahaha... ops!!! hapi keje semua dah settle...

No comments: