Saturday, August 14, 2010

Sebelum Puasa ~ Papa John & Secret Recipe


Sehari seblm posa, kite org lunch sesama. for farewell & mkn2 seblm posa. Mereka ni decide makan kat Papa John coz hari selasa blh makan puas2 gitu dgn harga rm9.90 tak salah. Lepas +-/X sorang bayor RM12.40



mereka yg join sekali.... memeriahkan sesi makan2 kekononnyer.... :-p






Dalam pic ni aku xde... sadis sungguh... semuanye gara2....






Gara2 aku pi minum coke smpai 1 cawan setgh.. sudahnye aku rasa mual nak muntah. MissG ckp better gi toilet. Sekali toilet kt ioi new wing ni punya la jauh ke dlm... elok smpai sink je, terbarai muntah aku... bukan sekali weh, 3 kali aku muntah...

tu nama nye makan smpai muntah.. dah tau perut tu limit 2 slice pizza, tp balun smpai 4-5 slice.. dah tau x bley nak minum coke sgt.. pi telan tak hengat donia... lepas tu sndiri yg tanggung. huhuhuhuhuh....

Lepas tu kite org gerak gi SR plak. MissG nak beli kek tuk belanja bdk2 opis. Dia last day bulan ni. Tp time ti tgh posa so dia decide belanja makan kek awal2.



Lepas pung pang pung pang dlm SR tu, MissG pilih Chocolate Indulgence.



Pul 6 je dorang wat makan2 dkt floor development. aku pon join menyibuk je la.... tak makan pon coz masih ade sisa2 mual nak muntah :-( To missG, semoga success kt tmpt baru yerk... tak tau la bila plak time aku... Malas betoi nak survey, bkn nye dah selesa tp dah malas... redha & sabar je selagi blh dok sini... walaupon stress bangat tp sib baik increment cantik.... :-)