Saturday, August 28, 2010

Ramadhan Ke-14 & Ke-15


en3 basi yg aku simpan dalam draft. Sebetulnya aku sgt2 bz menyiapkan segala tugasan. Kehulu kehilir gi client site.. penat nyer jgn cakap la. Nak tak nak terpaksa tapau kat param je. Sempat masak pon nasi grg je, yg dimasak selepas azan.. huhuhu.. Mana taknyer, smpai uma pon lg brape minit nak azan.

Menu yg dibeli dr Param, Putrajaya ngan masak sndiri..

Nasi Kerabu Daging Bakar & Ayam ~ param mali
Murtabak ~ param mali
Nasi Grg ~ masak
Kari Ayam ~ mak masak


Esoknye plak tekak ni teringin beli...

Rojak Singapore ~ tak sedap cam Jualan kat Komplek D
Agar-agar

Memandangkan mak tak sempat nak masak, so pesan kat ayah beli jer..

Nasi tomato
Nasi ayam goreng rempah
Murtabak ~ Sodap bangat...
Nasi Grg ikan masin~ ayah masak...

Seblm gi masjid ayah dah hidang semua siap OK. Air semua ayah dah buat. Pastu balik mak plak bwk...

Ayam Percik
Kuih-muih

Sudahnye, aku makan nasi grg yg ayah masak je, lg sodap. Rojak singapore tu aku makan sepotong sbb tak sedap. Membazir betui oastu mak ckp tak yah la beli kat param lg, tak termakan pon.


Lepas buka adik beradik ajak buka kat luar.. tak kuasa aku nak ikut. Tak larat beb.. baik dok uma berehat jerk. Dorang kuar gi IOI ngan mak pi Makan Kenny Rogers. Almaklum la, dah gaji. Pastu bila balik dok bising2 cakap tak sedap. hahahahah... tak kuasa nak layan.