Wednesday, November 21, 2012

oh my.....



salam buat semua,

tinggal sebulan lebih untuk masuk ke tahun 2013. cepat betul masa berlalu kan... macam-macam yang jadi sepanjang tahun ni kan. suka atau pun duka, semuanya sudah tertulis. yang penting mengharungi hari-hari yang mendatangkan dengan lebih baik. Memperbaiki mana yang kurang dan segala kebaikkan dan keburukkan dijadikan iktibar.

yang tak bestnya tahun ni macam tahun yang lepas.... external hard disk saya 2 kali jahaman dan langsung tak dapat diselamatkan. external hard disk sangat penting bagi saya sebab dalam tu tersimpan semua hasil kerja untuk rujukan dan paling paling penting segala gambar-gambar pun hilang begitu saja. Frust betul saya, kebetulan saya dah transfer semua benda dalam tu. Masa beli orang yang beli tu cakap hard disk tersebut tahan lasak.... kalau jatuh sikit-sikit takde hal. Ni baru kena campak dengan Sarah 2 kali dah jahaman.

Habis semua gambar-gambar percutian awal tahun. kebetulan semuanya dah saya transfer dalam tu. sakit hati tak terkata.... dah la external yang kedua tu baru saya beli tak sampai berapa bulan dah kong. mengganti dan membeli baru mungkin tiada masalah akan tetapi memori yang ada tersimpan didalam tu macam mana nak recall balik kan.... mood saya sangat kelaut bila ingat pasal hdd ni.

Lepas ni saya kena lebih berhati-hati supaya hdd yang baru tak rosak disebabkan kecuainya sendiri mau pun orang lain.

ok la, ketemu lagi di lain entry. Sayangi setiap apa yang anda miliki... ewahhh.... saya penat dengan kerja yang tak surut2 ni. erm.... 



No comments: