Thursday, November 1, 2012

makan time - McD 3 hari berturut-turut




3 hari berturut-turut makan McD. dari rabu sampai la raya kurban aritu. tapi duit semua bukan keluar dari poket saya, orang yang belanja. tugas saya cuma makan sampai kenyang saja. ahakkkksss....

saya sebenarnya memang teringin nak makan burger samurai ni. tapi review yang saya dapat dari kawan-kawan yang tak makan lagi burger ni.. dorang cakap tak sedap, boleh gitu??? kebetulan ada terbaca blog kak chik @ella terus rasa nak cuba. Masa saya nak order pun sempat lagi kawan saya cakap tak sedap. pada hal bukan dia pernah cuba pun. sabar je la... tapi tetap juga keraskan hati untuk mencuba.... peduli la kan walaupun orang yang belanja. hihihihi

sesungguhnya sedap sebenarnya burger samurai ni. daging lembut dan sos teriyaki pun sedap, puas saya makan. tukang belanja makan double mc chicken dengan bubur ayam. rasa nak repeat makan burger ni la tapi ada lagi ker promo dia???

Esok nya pula saya balik kerja tengok atas meja, ada kotak mcD juga. Asyik makan tomyam je, ayah beli mcD pula untuk makan malam. Saya ambil seketul ayam je, malas nak makan banyak bila malam. sapa nak makan burger dengan ayam goreng yang sedap gi la singgah McD Puchong Gateway, recommended. 

pastu tengahari raya korban adik dok tanya nak McD ke tak. saya cakap, masuk hari ni dah 3 hari aku makan McD. beli la yang lain... memandang tak kuasa dia nak keluar jauh-jauh, dibelinya juga. tapi macam biasa la, tetap juga saya makan kan. takkan nak tolak rezeki depan mata idok. ayam goreng spicy seketul dan burger chicken mc duluxe separuh masuk perut....

semalam kawan ajak gi makan McD, laju je saya geleng kepala cakap tak nak. nasib baik yang lain-lain pun takmo makan. Kami pi kfc je, sian kawan tu... sebab dia tak suka kfc kan. makan la dengan terpaksa. ahakkksss. 4 lawan 1 kan, terpaksa la dia mengalah. dia pujuk ajak makan subway tapi tengok promo semalam macam tak best, jadi alasan gi kfc. hihihihi



yum yum, burger samurai yang sedap...


ayam goreng original, biasa ambil spicy je. lagi sedap dari kfc. rempah dia secukup rasa...


ayam goreng spicy yang jadi pujaan saya. ahahahaha... over pempuan ni. tapi serius sedap dari ayam spicy kfc yang takde rasa pedas pun.



banyak betul gambar makan-makan dalam folder laptop, belum berkesempatan nak kongsi dekat sini. especially masa puasa hari tu. ambil gambar beria tapi update kat blog nan ado.


No comments: