Thursday, February 17, 2011

buat kerja sampai muntah


Kerja makin melambak... sampai tak lalu nak buat.

Jangan cakap stress atau pun tension.... sampaikan siap muntah segala... punya la banyak workload sekarang.. penat otak jangan cakap lar. Kadang-kadang beku otak dibuatnya, tak boleh nak response cepat.

Lepas sarapan pagi tadi, boleh terbelahak muntah... nasib sempat sampai ofis. Betul-betul letih, kerja tak surut makin bertambah ada lar..

Memandang tengahari tadi tak makan... jadi nya makan malam kena telan. Tak pasal perut masuk angin lagi... lepas tu tekak ni gedix nak muntah lagi... pagi ngan mlm ni aku siap makan panadol lg....

Dah la ada yang menambahkan semak kat kepala. Bukan nak senangkan aku... lagi menambah stress ada lar... Hari ni betul-betul aku tahan sabar sebab dah tak larat...

Sebenar kurang sihat sejak minggu lepas tapi memandang kerja perlu diutamakan... takde la ambil cuti bertapa kat rumah minggu lepas.

Bila difikirkan memang dah overload... isnin hari tu ambik mc je. Duduk berehat kat rumah.. Asalnya memang nak berehat saje siap lunch piza je. Last sekali ayah takmo makan piza tu terpaksa juga la aku rajinkan diri untuk masak. Siap masak laju-laju tau, menunya bihun sup ngan bubur cacar. Gambar non ado sebab aku tak rajin nak snap.

Tapi malam tu ayah beli je lauk sebab dia tau anak dia ni ala-ala tak sihat. hehehehe.... cuma request masakkan kangkung gorang belacan je.... lauk lain kasi masak dekat kedai... senang hidup kan... hahahahahah...

Tapikan aku la org paling last sekali makan sebab kekonon nak jaga Sarah pada hal sibuk chatting... heheheheh...



Sup tulang.... tak tau sedap ke tak sebab tak rasa pun..


Tom Yam campur, sedap tapi pedas sangat....


kangkung goreng belacan... ni sedap sebab aku masak.... hahahahaha.....


Ikan masak tauchu, memang sedap... tak tipu... poyo je kan...





p/s:
Didalam dilema, stay or cari peluang lain...
Kebanyakkan suruh cari peluang lain...
Ingatkan mampu bertahan, rupanya tak... tak sekuat dulu...... erm...