Wednesday, September 8, 2010

Ramadhan Ke-27 & Ke-28


Org lain mood raya.. aku plak stress tak abis2 ngan keje... susah betul la dorang ni... dah nk abis semua resign pon still wat selambe je. Bila dah stress ni harus la gi cari makan. Dah alang2 ajak cik binie sekali..

Kami gi Pizza Hut Giant, Bandar Puteri.







Sudahnye, makan sekeping je. Tak lalu nak makan sbb stress :-( Knp la perkara2 kritikal semua lanting kat aku. Knp la muka aku je dorang nampak...cait


Semlm plak, pukul 7 lebih aku kat opis lg. Dah nak blk br nak TOT bagai kat aku. Mula2 tu mmg aku bengang tak hengat la. Aku turun gi surau sbb stress sgt. dlm 5-10 mnt br aku blk tmpt aku.

Dan hari aku terpaksa cancelkan cuti semata2 nak settlekan TOT dr drg. Yg tensen nye lg, depa ni ingat aku dlm sehari blh expert segala benda.. sengal punya orang. Nak tak nak, aku berkeras ngan dorang, pls prepare proper document. aku tak mau takat cakap2 mulut ni je... Sakit hati betul la :-(

Client dorang bukan sorang dua.. berpuluh. Pastu setiap comp macam2 ragam, ade wat customize la, release & version tak sama la... db pon pakai lain2 la... detail doc habuk pon takde... Hati aku ni dah keras dok sini...

Dorang pon pelik camna la aku blh tahan. Sbb nye aku dah keraskan hati. walaupon aku membebel kt meja makan, smpai ofis suka atau tidak aku mesti deliver keje on time. Performance tetap kena jaga walaupon ko tak suka environment kat situ kan.... redha je la... Moga lepas ni, dipermudahkan segala keje2 aku... amin... Hati kena cekal selalu :-) huhuhuhuhuhu....