Wednesday, September 1, 2010

Ramadhan Ke-21

Pepagi lg dah bz ngan resepi utk buka hari ni.. wink.. wink.. secara automatik buat perut aku lapar. Kebiasaan di bulan puasa ni ade je yg minta resepi or kite orang bertukar2 resepi masakan. Pastu terbayang2 makanan yang nak dimasak.. aiyor.. sabar je la.

Semlm nye menu buka posa masak sndiri 2 jenis, yg lain made in param sg.besi & bukit puchong. Meh cuci mata tgk makanan yer.. keji tak aku???? hahahahaha...


Ni je aku masak, Bihun Sup & Ikan Bawal Masak Merah


made in PARAM Char Kueh Teow & Roti Jala


Chicken Wings Percik & Ikan Pari Bakar


Puding


PulutPanggang & Tepung Pelita




Lepas solat cik puan ajak pi berurusan dgn mr.Ar-Rajhi & mr.CIMB
Baru je smpai perut dah memulas... nak merayau tmpt lain pon tak bley. Pada hal aku makan pulut panggang 1, tepung pelita 1 & bihun sup.. takkan tlebih makan kot... akkan kuih, fav aku plak...

Perut jenis 2nd hand, sbb tu aku lebih prefer masak sndiri dr beli...