Friday, September 3, 2010

Ramadhan Ke-22 & Ke-23


Salam Korang,


Memasing senyum smpai telinga dah ni, mggu depan nak raya dah :-p Meriah shopping raya korang??? Mood raya sudah datang?? Kat radio pon dah siarkan Lagu Raya.. wink.. wink.. Kat opis aku ni sunyi la, tak best. almaklum staff melayu pon brape kerat je ado... mmg takde kemeriah nak raya kat sini. Confirm sunyi sepi, kena plak kat sini jenis mmg tak bercakap. Memasing dok depan laptop wat keje je, takde bunyi2.. nak borak jauh sekali.

Hari rabu lepas sedih weh.. sob.. sob... buka posa sensorang kat uma. Syahdu gilos, huhuhuhu... baru sehari buka sensorang pon dah kecoh kan... org lain tu hari2 buka sorang pon relex je, tak emo cam aku... :-p

Sib baik seblm gi masjid, ayah dah masakkan nasi pastu siap buat air lg tuk buka... aku tinggal masak lauk je. Perut ni nak makan lebih skit, tp tekak ni buat hal plak. stress je, makin lebih skit je.. mesti cam nak muntah lepas tu.


Hari Khamis super duper bz kehulu kehilir. Settlekan routine keje dulu, pastu cari quotation plak... settle cari quotation lari plak gi client site. Time2 puasa ni byk plak keje. dan confirm aku smpai uma lambat. lg 25 mnt tu, sempat gak la kite org masak ape yg patut. Ayah buat air, mak masak lauk, aku plak masak nasi. Time2 gini sila agihkan tugas nyer :-p Masak simple je semlm,

Sambal telur + Sambal Sardin + Ikan Masin Grg je...

Tgh2 masak azan plak, so kami berbuka ngan roti cicah sambar telur je dulu... Memandang semlm mmg penat gilos, aku makan roti 2 keping ngan minum vitagen jerk. Lepas tu berehat2 smpai la ke subuh. Sahur td jamah nasi skit, coz dah 3 hari sahur tak makan nasi. Minum soya + kismis je, perut ngan tekak meragam. ni penangan makan pulut panggang ler.. huhuhuhu...

Lepas solat subuh td, sempat la minta mak urutkan badan ni. Sakit2 keletihan, byk angin pon iyer... Sib baik lepas tu, lega sgt. TQ mak :-)