Friday, September 3, 2010

berbuka dgn mereka...


Hari ni plan buka puasa ngan adik2 lain mak lain bapak. :-p



Tempat makan pon kite org dah pilih, nnt smpai je IOI Mall terus gi book tempat. Sementara tunggu buka, mau cuci2 mata dulu. Semlm pon aku sempat cuci mata masa gi IOI, minta quotation dr Sony Centre.

Ni la satu2 nye jemputan buka puasa yg aku dapat join. Esok pon ade gak tp tak dpt join. Buka ngan kawan2 Sek Men Taman Yarl. Sory korang, 2 tahun dah tak dpt join sama. Rindu nk jumpa korang semua...

Ade sorang kawan sekolah aku ni beria2 nak jumpa dr mggu lepas. Siap cakap klu tak dapat buka sama, makan mlm sama pon jadi lah... Confuis aku, buka ngan makan mlm tu tak sama ker??? pastu siap wat ayat kesian lg, "blh lar.. aku nak gi outstation ni..." pastu blh lg ckp, "ko ni dr zaman sekolah, garang je ngan org". hohohoho sengal betul... ape kena mengena "garang" dngan menolak pelawaan org.

emo aku ngan bdk sorang ni, later aku story mory... skrg mau hapi2 takmo emo2... lalalalala....