Wednesday, July 1, 2009

update & eat durian...



Hehehe.. baru lepas mkn durian pagi2 buta ni. Td mlm adik kuar pastu pesan kt dia belikan durian coz dok mencari dr hari ahad lg. Pukul 12 baru durian nye smpai. Ape lg, punya la pemalas, dok angkut durian bwk naik atas smpai tgk tv. Ni tgh kepanasan tlebih mkn...

Ahad lps msg adik aku ajak pi beli brg dapur coz brg2 udah abis, kering kontang dapur. Ptg tu dia smpai terus zass gi tesco puchong. Cam biasa ler, aku main mbik je masuk troli, bkn aku yg bayor pon. Heheheheh... keji2.. Abis shopping, adik pempuan aku dok minta KFC plak, layan kn je ler... Aku pi beli kfc, dorang dok isi brg dlm kete. Sgt lembab service ok coz bdk kt kaunter kfc ni br keje kot, terkial2 wat keje.

Lps tapau KFC, terus gi destinasi ke2 plak. PAsaraya baru buka kt area uma aku, Hero. Just nk tgk brg murah ke x... Otw tu sempat mkn nugget dlm kete, kelaparan. Smpai je terus smbg shopping sekali lg. Kali ni adik aku no 3 plak yg bayor, dia dh bg duit siap2 kt aku seb kuar td. Masa kt tesco abis tiga ratus lbh, kt hero plak abis seratus lbh.. kire2 dlm RM500++ gak bln ni nye brg uma. Tu x masuk brg basah lg... Brg skrg semua nye mahal2 ler...

Mlm plak adik yg laki tu minta durian, terus ajak dia cari durian kt area uma aku ni. Sayangnye rezeki dia mmg xde mlm tu, org yg jual durian tutup awai plak, pkul 9 dh tutup. Biasanye ade je org mnjual tepi2 jln. Tu yg arini aku pesan kt adik aku yg kuar tu belikn durian. Kempunan plak mkn durian nnt. Heheheheh... Tp durian smpai pkul 12 ok, tp x dulik tau, terus mbik mkn depan tv walaupon dh nk pagi. Penangan buah durian...


No comments: