Thursday, July 9, 2009

layan perasaan tgh2 pagi buta...


Blum nk tido lg. Serabut kepale arini.

Sambil melayan perasaan yg kusut ni, sempat lg surfing, update blog, update FB, YM gan member. Satu lg, dok mengemas bilik yg udah serabut ni sambil lipat & gantung baju yg melambak x diusik kasi kemas skit. Giler pemalas 2-3 hari ni. Badan x sihat, blk terus tido... masuk goal. hahahahahha. Tgh dgr Hot fm, layan jiwa yg bduka ni. kwang.. kwang.. kwang.. so sengal aku arini.

Sebenarnya br msk uma pkul 11 td, dok lepak luar. Ambik angin, tgk kucing2 kesygan smbil membincangkan sesuatu yg serius gan adik aku. Ape dia yg serius tu... letter aku citer. Harapan & impian yg mesti digapai. Visi yg perlu dilaksanakn, harap dipermudahkan jalan untuk mengapai ape yg aku inginkn since zaman sekolah lg. Azam aku masa dulu2. Hint skit.... education, kerjaya, kereta dh aku miliki.. pasni plak lg 1 azam yg perlu dilaksanakn dlm hidup aku. Harap kebahagian mengiringi aku lepas ni. Amin...

No comments: