Friday, July 10, 2009

Kejadian di pagi hari.... nenek saudara ku



Mlm td makcik aku col aka adik ayah aku, nk hantar mak dia kt uma aku tuk 3 hari. Seb ni dia biasa anto sehari je, kali ni smpai 3 hari plak. Tlg je ler, lg pon.. tu nenek saudara aku gak. Before this mmg dia dh selalu mai, selalu gak makcik aku anto dia kt uma aku ni.. klu de kenduri blah suami dia.

Tgh aku mai2 tido, aku dgr bunyi pelik. Dalam kemalasan buka mata, tgk nenek tu udah bgn. Rupa2nya pamp..s dia udah penuh, abis selimut, cadar gan tilam kena air kencing.. huhuhuhuuh.. Kuar pi cari adik aku settle kn nenek, aku plak dok ganti cadar, basuh kain baju yg kena kencing tu... Buat keje dlm mai.. mai.. ngantuk. Masa arwah nenek aku blah mak @ ayah aku ada dulu, x pernah aku jaga dorang. Tp skrg merasa lah jaga nenek saudara... kena byk sabor.. terus tjegil mata aku ni... terus hadap lappy n update.

dugaan di pagi hari... Sian plak kt mak kena jaga coz bdk2 kt taska ni ramai nk kena handle pastu nk bkejar jaga nenek plak. Ade pembantu malas plak. Seb ni aku dok bising kt mak pasai bdk tu.. Mak aku kata biarkn ler... Last2 semlm aku luahan perasan geram dia pasai pembantu yg sgt pemalas tu. Sian.. aku blh tlg setakat tmampu je ler, aku kn keje.. Plan tuk cari pembantu lain. Erm... biarlah yg rajin skit. Klu x, semua keje kite plak yg kena wat, dia dok je selagi x suruh wat. Macam2 ragam.



nk kena tido, klu x ngantuk hadap pc. Nk monitor server.... busannye. Really miss that guy, si pakai cap cream. ahaks... gedik

2 comments:

mrs Shiv said...

Wah bagus la you nie Intan. Baik hati :) Sanggup jaga nenek:)
Hats off

Intan ~ Nur Azlina said...

ala puga, my makcik minta tlg... just help je. Bkn selalu. Heheheheh..