Friday, June 19, 2009

Tjaga tgh2 mlm & awl pagi???

Lately ni aku selalu je terjaga tgh2 malam pastu dh x bleh nk tido. Bila area pkul 12 lbh je aku mesti tjaga. Dh tjaga tu dh x blen nk tido plak tu. So, aku cari laptop, online memalam. Klu de member yg online leh la aku borak2 hilang boring.

Cam mlm td dok borak2 gan ayu. Smbil2 tu aku dpt update blog aku dan blh wat tuk autopublish update lg. Waktu opis hour mmg x bleh nk wat ape2 coz aku mmg bz kije. Yeke ke bz.. hahahah... Tak cam kt tmpt keje lama, aku bleh update blog aku waktu keje. Skrg ni semua update aku wat waktu mlm + gan autopublish update klu aku tlebih rajin.

Arini aku bgn tido rasa fresh skit, x mcm 2.. 3 ari lps, bgn tido je mesti fening2 pale. Walaupon aku tido lewat bila tsedar dr tido, still pg aku bgn awal cam biasa. Maybee dh routine kot. Dulu masa keje putrajaya punya la liat nk bgn tp bila dh keje tmpt baru ni senang plak aku bgn. Agaknya badan aku dh x penat sgt travel, so x ganggu la time2 aku bgn tido.

Masa tmpt lama kije xde la penat sgt walaupon beban keje aku byk, org kata smpat lg la nk ym, blogging, surfing bagai. Kat sini routine aku mmg dh fix, pagi, tgahari & mlm. So pandai2 le aku adjust time nk wat monitoring gan update report. Then upload report tu kt server. Relex lg ler tp x bleh sgt nk surfing coz tmpt aku kt lvl big boss. Kena la wat rajin. Klu keje dh siap, pandai2 la aku baca doc, surfing mengenai keje2 aku je. xper ler janji bleh ym.

Tp pelik betoi la, nape la tiap2 mlm aku tjaga blk. Kekdg smpai paksa mata ni tuk tido blk, yelah esk kn kena kije. x pasai mngantuk kt opis plak karang.
1 more things, aku x pernah bgn dr tido dlm keadaan segan cam arini. Betoi2 fresh. Alhamdulilla, maybee idup aku dh back to normal . Hehehehehe..

Hari ni nk gi mkn kt mana plak erk. Gi Secret Recipe je ler, teringin nk makan coklat kek strawberry. Alhamdulilla aku dh bleh adapt environment kt sini.

No comments: