Thursday, June 18, 2009

Tidak salah untuk berusaha & wish lili bday...



klu kite inginkan sesuatu, kite kena berusaha utk dapatkan. Kekadang x semua yg kite nk tu, kite dpt. Tp bila kite dpt ape yg kite inginkan, ade sesuatu yg perlu kite lepaskan. Putaran hidup ade kala kite di atas, ada kala kite bwh. Ape saje kite perlu bsyukur dengan ape yg kite miliki. Skrg aku tgh berusaha untuk mendapatkan sesuatu. Aku akan brusaha smpai 1 ketika, aku tidak mahukn nye lagi. Bila mginginkan sesuatu kite kekadang tpaksa korban sedikit masa, ruang dan mgkin wang hinggit ttp pada aku biarlah berpada2.

Ia akan mjadi sesuatu yg bharga pabila kite dpt miliki sesuatu yg kite usahakn. Hidup perlukan pngorbanan. Tp pabila ape yg kite miliki itu x spt yg diharapkn, kite kena bsyukur kerna ape yg dihajati telah trcapai.

Dlm wish list aku mcm2 yg aku nk ttp yg 1 ni aku akn brusaha bsungguh2 utk dptkn nyer. Moga dipermudahkan semua usaha aku walaupon aku tau ia sukar utk digapai. Tiada yg mustahil dlm hidup ni. Yg penting USAHA!!!!!. Some people akn tmpg gembira klu aku bjaya memperolehinya tp bila keinginanku akan trcapai. Ya Allah kau makbulkan lah doa hambaMu ini, sesungguhNya semuaNya dariMu. Amin....


-----------------------------------------------------------------------------------

For Lili, Selamat Hari Lahir Ke-25. Moga dipanjangkan umur, di murahkan rezeki dan dipermudakan segala urusan & rezeki. Agar cepat2 dapat keje baru dan x stress. Heheheheh.... Good luck tuk interview F41, moga ade rezeki nk masuk gomen. Sok2 dh jd pegawai jgn le lupa kt k.intan. Wish luck & may Allah s.w.t bless U.

.

2 comments:

mrs Shiv said...

Let me guess...

You nak beli kereta idaman? Atau
Nak kahwin ???

whatever it is, may ur dream come true:)

Intan ~ Nur Azlina said...

hahahahah... i already buy a car.Wish my dream come true ya. Tq puga..