Monday, June 8, 2009

Pizza & Karaoke di Mines


Actually entry ni update 23/5 aritu. Aku kuar gan x-EMS member. Plan beria2 last2 aku kena dtg kije ari ahad tu. Puas mngelak dr dtg tp x bleh gak nk mgelat. Tensen jerk masa tu. Aku kena dtg tuk UP kn semua server PAT ++ server UAT sekali. Ari jumaat tu kena tutup semua server yg de kt MOHR coz BPM de wat maintenance. So, ahad aku kena dtg tuk UP server coz isnin tu de PAT session. Dh up semua server, aku call aima minta dia ambik aku kt MOHR. Sib baik member nk dtg ambik. Dlm pkul 2 aima smpai terus gi Mines coz dh janji gan member yg lain kt situ...

Pusing2 gan aima dulu, dh kami smpai dulu. Perut dh lapor ni, tanduk lapor aima pon dh kuar. Hahahaha... dia klu dh lapor cam ngimau weh, ngeri. Sib baik x lama tu kak shima & tentera smpai. Terus ajak pi mkn. So kak shima decide makan kt Pizza Hut jer, x per ikut aje.. org nk belanja kn. Smbil2 mKn tunggu sorg lg member ima smpai, x per dia dtg dr jauh. Menu aritu, Set Big Shot Prawn Pizza, aku order Cheese Baked Chickenball ~ sgt bcinta tunggu order ni smpai 3 kali dorang anto br dpt chickenball, regular Hawaiian Supreme. Last x abis mkn, dok main tolak2 sape yg kena abiskn.






Lps dh kenyang, kak shima ajak gi karok. Huhuhuhu.. aku mana de gi karok2 ni. Setakat nyanyi depan pc de ler, sogan weh... suara dh le x sodap. Dh org ajak gagah gk aku masuk. Mula2 mmg segan ler, last2 peduli ape kn... aku selamba je ler nyanyi. Maaf ye korang klu aku nyanyi cam itik serama... hahahahah.









Noted: Korang.. bila nk gi karok lg, ajak tau... aku x malu dh nk nyanyi. heheheheheh

No comments: