Friday, June 19, 2009

Kelaparan melanda...



Sejak keje kt tmpt br ni, aku mmg prapare mknan tuk bwk gi opis. Opis aku agak jauh dr kedai mkn, so aku decide x kuar waktu lunch walaupon kekdg bdk opis ajak kuar lunch sama. Sebelum gi kije aku bfast siap2 coz supaya dpt tahan perut aku ni smpaikn ptg br mkn tgahari dan mlm terus.

But today masa aku bgn tgk mak aku tgh tido lg. Mak x sihat coz sakit gigi. Sedihnya x bfast tuk arini dan bibik cuma watkn air je. Huhuhuhuhu.. Nk beli tapau otw gi keje malas plak. Snggup blapar dr pg smpai ptg br mkn. Sib baik aku agak bz arini dgn task yg br di bagi kt aku. Setiap ari Khamis aku kena wat update gan scan semua server game yg aku mantain. Lps tuk kena restart server. Kebetulan arini network sgt le sengal dan membuatkn rutin aku jadi huru hara. After restart server dh x bleh nk remote. Jenuh godek dan akhir bdk yg ajar aku tu tpaksa col gan email data center tuk cek problem server2 tu. Sib baik xde kena mngena gan aku, de problem wit IP.

Smpai ptg je aku prapare last routine for evening cepat2 pastu cabut blk. Perut sgt le kelaparan tahap max. Otw kt ioi dok pikir nk makan ape.. SR or KR ??? KFC x mau dh coz dh 2 ari dok mkn tu. Pikir punya pikir akhirnya aku mkn....

.
.
.
.
.
.





Decide mkn kt Kenny Roger coz kt Secret Recipe dh selalu sgt aku gi. Seb masuk perut sgt ler lapor tp bila dh start mkn, erm.... mkn x abis pon. Aku bik 1/4 quater with black paper, side dish rice, fruit salad gan patato salad tp bila smpai order aku blh plak 1 dish tu dia bg salah. Aku malas nk complaint, makan je ler. Nyesal plak klu tau mkn kt SR lg best, walaupon dok mkn grilled chicken black paper tu ajo. Lps byr cepat2 brangkat blk tunggu bus. Skrg ni mkn sensorang je coz member yg selalu mkn sama tu dh x tinggal kt sini dh. Windu ooo nk mkn sesama gan ko. Decide naik U43 je smpai Vista minta adik ambik. Senang x yah nk naik Metro, dh le dkt setgh jam br smpai uma pastu kekdg mcm2 ragam org tmasuk driver gan konduktor bus tu sekali. Gaduh le, mcm2 ler.

No comments: