Friday, June 12, 2009

Leparking SR, Masjid Putrajaya.. etc



Ptg td aku sempat turun putrajaya. Ade member ym ajak leparking, disebabkn aku udah busan... dgn senang ati aku gi. pkul 4 .30 br nk kuar uma, mau nye x kelam kabut. Sempat lg paksa member yg kije kt pelabuhan klang join sama. Around 5 lbh smpai erl n tunggu kawan dtg mbik and direct gi SR, area masjid Putrajaya. Actualy esk aku dh start kije kt tmpt br tu yg gigihkn gi putrajaya bila member ajak lepak2. Bila lg kn, pasni mmg xde ler. Smbil2 makan, borak2 gan gosip2. Biasa le klu pempuan jumpa kn, de je benda nk diborakkn.

Pic nan ado aku nk ngambik ler. Smbil borak kami mkn2 l kn. Aku jd addict kt Chocolate Strawberry Cake. Tp td nye kureng skit. gan mbik American Brownie, pon sama x sedap sgt ler. pastu member order mee rojak gan grilled chicken black paper with rice. Sos paper dia mmg sedap ler.

Bila citer bab kije aku.... Responsibility aku mmg tinggi, smpaikn aku aku x sihat pon aku dtg kije gak. Yelah takut server2 gan database tu problem, susah nnt developer nk wat kije plak kn. But aku tau, x semua paham beban kije aku. Nmpak je aku hapi, pastu ala2 x wat kije.. pada hal otak aku betul2 serabut.

Mmg aku sukakn dunia dba ni dan actually tu la citer2 aku masa kt U dulu. Thanks God bg aku kesempatan jd DBA tuk proj EMS ni. Aku byk belajar dunia2 dba ni. But untill to this step, aku mmg penat giler & down sgt. Aku harap de sinar baru kt tmpt yg baru. Itu lah harapan aku.


Noted: Mencari sinar baru dlm kehidupan. Alam pekerjaan dan hubungan yg lebih serius. Segala nya dari Allah, redha & ikhitiar sesuatu perkara. Atun, Nape ko x join.. sedih betoi la ko ni???

No comments: