Saturday, June 27, 2009

1st tags



Tgh melayan perasan yg duka lara & sambil2 wat tag. :-( Mulakan hidup yg baru.


*************************


1. Kekasih saya adalah : My self, heheheh... blh kn???

2. Saya sedang mendengar : Yuna - Dan Sebenarnya

3. Mungkin saya patut : Pentingkan diri sendiri & fikirkan masa depan...

4. Saya baru sudah : Update template layout blog.

5. Beza rakan, sahabat, kawan : Sesuatu yg berbeza. Sahabat susah & senang diperlukan.

6. Saya tidak faham : Kehendak diri sendiri, runsing betul.

7. Saya perlu mencari : Sesuatu yang boleh membahagiakan.

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : TV tu jangan lupa tutup, kata mak.

9. Makna kehidupan : Hidup untuk kebahagian & keredhaan.

10. Cinta itu adalah : Membahagiakan tetapi boleh menyakitkan untuk masa yang panjang bila disakiti.

11. Saya paling suka : Tidur... hahahahah & berangan!!!

12. Saya akan cuba : Menjadi wanita berkerjaya, mempunyai keluarga yg membahagiakan dan cekal dalam hidup.

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : hahahah.. dah terbiasa-LAH!!!

14. Telefon bimbit saya : Kekadang selalu berbunyi dan x suka angkat klu no tak dikenali.

15. Katil saya : Queen Size & memerlukan tilam yg sgt empuk. Kena simpan duit tuk membeli yg baru agar tidurku lebih nyenyak & lena.

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : Kak Long bila nak kawen?

17. Teknologi adalah : Sesuatu yang kite perlu sentiasa update. Jgn nnt ketinggalan zaman.

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : Masak ikut dan je & janji sedap lidah aku merasa.

19. Semalam : Sedih dan down bila dh ptg. Still sedih smpai skrg.

20. Hari ini : Saya duduk uma saje, surfing & YM & layan bdk2 kt uma ni & mkn!!!

21. Malam ini saya akan : Layan tv dan surfing. Kt opis x b
leh nk surfing, bosan sungguh.

22. Esok pula saya akan : Kemas bilik, kain baju yang tak lipat & tido puas2!!!

23. Saya betul2 inginkan : Kebahagian dalam hidup & kesenangan coz nak memiliki ape yg diinginkan.

24. badminton atau futsal : Badminton. Futsal malas nk lari 1 gelanggan.

25. Karaoke : Aktiviti yg mulai saya sukai.

26. Kereta : Dah membeli sebuah kereta ttp masih tak berani bawa. Suami saya nnt x perlu susah2 beli kereta, just pakai saya punya je & saya pon x perlu susah2 nk bawa kereta tu. Dasar penakut. Heheheheh..

27. Bilik yang terang atau gelap : Terang untuk bekerja & tidur. Tidur dlm gelap rasa sesak nafas.

28. Makanan Jepun adalah : Tak suka makan jepun coz tak kena gan tekak saya.

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : Yelah, nnt org tutup la tv tu, kata kat mak.

30. Siapa yang anda tag: Semua orang yang membaca. Buat tag jgn malas. Heheheheh





No comments: