Friday, May 8, 2009

sgt tensen



Iyer.. sy sgt2 tensen wat kije....

Bila start wat migration, idup aku jd tensen giler. Pening tgk data2 dorang ni. Geram!!! nk muntah.. mcm2 perasaan aku rasa. Klu aku wat kije je aku akan jd :-

1) ckp sorang AKA membebel pahamkn data dorang.

2) smbil2 maki hamun data2 tu, walaupon data tu x bersalah... org yg masukkn data tu yg salah.. blh x??? hahahahahah...

3) mau nangis coz data nk kena cek dan betoikn tu bkn skit2 yer, puluh ribu ko.... juling2 mata nengok..

4) kena wat sensorang.. iyer sgt tensen coz pd dulu minta org x dpt2.... bos......... tlg baik kn hati utk bg org kt sy tuk settlekn semua data ni...

5) tpaksa bpikir yg waras tuk betoikn data x waras ni... tensennyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...


@ sakit giler pale aku... fening yg amat2.... sy udah capek dgn situasi ni...


Noted: x salahkn nk luahkn perasaan... sila kesian walaupon bos x kesian kt aku.. dr dulu minta org x dpt2. semangat kije mmg dh lama down!!!!! mau lari cari kedamaian kt tmpt lain..... oh bila la sinar br akan muncul...

No comments: