Tuesday, May 5, 2009

minggu yg tidak menentu..


Start semalam... cuaca panas lain macam betul. even blk kije ptg semlm pon still panas giler... betul2 x tahan dibuatnyer. dh ler semlm puasa, so dugaan pada aku. x larat nk berdiri mencangkung aku smbil beratur tunggu bus nk blk kije. Betul2 menguji kesabaran.

Smpai tesco, dh nk buka... tp aku sempat lg masuk dlm.. shopping skit. Beli brg2 msk.. spaggetti, macaroni etc.. Lepas abis shopping, br la sibuk2 aku cari tmpt mkn. Just buka kt food court jerk, sensorang... aku order chicken chop black paper dan 100 Plus. coz kedai tu je aku nmpak org msia yg masak. kedai2 lain... tukang masaknye dr negara lain, sungguh aku x lalu weh nk order.

Lepas makan, tolak trolli nk blk uma. Penat tol, maklum la.. puasa. hahahahahah.. alasan je kan. Sebenar aku lately penat giler, letih gan lutut sakit sgt. Motif lutut aku tu sakit, huhuhuhuhu.. perat aku dh naik ler... tension sgt, aku ni klu terlebih berat je... mula la sakit badan, lutut sakit... so dgn itu aku harus sedar diri kn, tu yg start tuk puasa. Decide nk puasa setiap isnin gan khamis, pastu kurangkn makan nasi. Aku sudah nekad... coz kondisi badan sudah x larat gan letih.

Sepatutnya bln ni turun tetiba terblk plak, makin naik. Maklum la bln lepas akan mkn x hengat donia, semua aku bedal... skrg sakit, sndiri yg tanggung. Nk naik punya la senang tp klu nk turun.. punya la azab. So, perlu lah aku berdisplin masa mkn, jgn over sgt...

Lawak tol ler, br 1 ari puasa, arini member ajak pi alamanda plak. ape lg, mesti mkn kt mcD nyer.. abis niat nk control mkn. sabor jer ler..


:: wording je ari ni.. esok br tepek pic coz lupa nk bawak cable hp. Beria2 je bik gambor semlm...


6 comments:

Anonymous said...

wey gemuk tk payahler nk turunkn bert badan..hahahahahhaha..makan ja keja ko tu..hahah

Anonymous said...

wey gemuk tk payahler nk turunkn bert badan..hahahahahhaha..makan ja keja ko tu..hahah

Anonymous said...

wey gemuk tk payahler nk turunkn bert badan..hahahahahhaha..makan ja keja ko tu..hahah

Anonymous said...

wey gemuk tk payahler nk turunkn bert badan..hahahahahhaha..makan ja keja ko tu..hahah

Anonymous said...

sori ya terlbh komin pl tertekan pl byk kali..budus ler laptop ni..hahahah

Intan ~ Nur Azlina said...

bkn laptop tu yg bodoh.... pikir la sendiri...