Thursday, May 28, 2009

Hatiku berlagu riang v1

Tgh kira detik2 gembira.... tinggal 4 ari lg tuk stay kt sini. Walaupon sayang, tp aku kena pikirkan masa depan gak. Tak kn dh mkin berumur nk kije teruk2, blk stress lg. Tak sabar nk ucapankn, selamat tinggal penderitaan dan selamat dtg kegembiraan ku. Ye, org nampak aku ni happy je kt luar, tp dalaman aku sgt strees ok. Tertekan, tido pon dok ingatkn project EMS ni.

Harap sgt keputusan yg aku buat ni x silap. Semua org mharapkan terbaik tuk diri masing2, camtu gak gan aku. Wish me luck adn success. Walaupon happy tp aku still rasa sedih tinggalkn kije skrg, byk benda yg aku belajar kt sini. Dari zerro value smpai le aku rasa aku dh blh berdiri gan sndirinya. sob3x. nak nangis ni... Miss gan org2 yg pernah kije kt sini dulu, memasing dh cari haluan sndiri. Semua2 nye happy belaka, tumpang seronok jerk. Nnt aku smbg citer lg, sedih weh nk tiggalkn kije gan kawan2 kt sini. huhuhuhuhuhu

No comments: