Monday, April 6, 2009

Selangkah ku berblog....

Tetiba aku rasa nk berblogging.....

Hari ni aku masuk ofis awal, orang pon xde lg. Kekadang aku suka gak smpai lewat, tapi xde le lambat sesgt kn... lewat light2 je. heheheh...

Letih hari ni sebnrnye, coz semlm dok kemas uma... kite actually pindah dok uma dkt taska mak aku. Senang skit ler coz x payah dok asing2 kn. Dok 1 uma kn lg senang, klu x susah nk jumpa each other dlm family aku ni.

Hari sabtu plak.. tgahari tu aku kuar gan member2 x-opis aku. Nk tau, aku kaw2 kena leter gan dorang... Depa suruh aku resign pi tmpt lain. Aku hapi bangat gan kwn2 aku tu coz dorang pon dh bjaya dpt ape yg dorang nk. Gaji tinggi, kije pon light2 je susahnye... xde le cam tmpt kije aku skrg, gaji kecik tp kije .. mak oi... byk nk mampos.. si dia yg kt depan tu plak.... x tau le cam ape erk. Org yg pernah deal gan dia je tau camna perangai dia tu. Kite org sembang2 smpai x sedar rupanye dh lewat mlm... hhahahah, sibuk meluah perasaan dh mlm pon x perasan. Dorang dok marah aku coz bknnye x dpt offer tmpt lain, tp still gak nk dok situ... nape nye??? Aku sndiri pon x tau, nk resign ni kena pikir masak2, walaupon dh 2 kali aku antor surat resign tau..

Jumaat aritu, lawak giler ler.. ajar member aku yg sorang tu berblog. Masalah nye aku sndiri pon x start lg. Tp aku layan je ler. Jenuh mengejar member aku tu... so, aku kena byk sabar org yg x celik IT ni sgt.. heheheh

Ape2 pon.. kite enjoy..

No comments: