Wednesday, April 8, 2009

I'm lovin' it... McDonald's

Heheheheh... semlm pg bos kuar. So, kemalasan nk wat kije la kan..

Member ajak makan kt Alamanda, almaklum ler... x lalu dh nk makan kt cafe. Jadi kite org ngelat ler gi kuar lunch awai skit. Ada hal skit nk wat during lunch tu kn selain mkn, srg tu nk pi bayar bil maxis tp still mai2 skit pale dia, nk kuarkn duit tp gi kt mesin nk bank in kn duit... bila member aku sorang tu tegur, baru dia dok perasan. Sian dia, mengelamun je lately ni, byk hal dlm pale dia tu. Pas bayar bil tepon tu, kite prg dok pikir2 nk makan ape erk.. last2 pi je McD. Kite bik McValue Lunch.. kn murah. Aku gan Lily bik set Double Cheeseburger, Huda plak bik set McNuggets. Nk story skit ler, awai thn aritu beria2 boikot x mau mkn McD ni, bila org dok masuk McD je, pndg lain mcm je kn. Last2 pi kn blk kt sini. McD pon dh ramai org pi mkn kt sana, x mcm memula lncarkn kempen boikot McD. Hahahahah.. hangat2 je kn. Sabor je ler aku ni...

Pas abis mkn kwn aku pi tapau big apple tuk budak opis. Aku plak jejalan pi cari tmpt nk topup crdt. Jenuh jln br jumpa tmpt nk topup, penat dibuatnye. Pakai lak kasut high heel... ambik ko letih x ingat.. Blk kije aku plak pi Big Apple tapau kn tuk family ku. Smpai uma aku udah capek...


No comments: