Tuesday, April 21, 2009

Berjumpa dgn x-EMS...


Mggu lepas member aku dok plan nk gi uma member aku, x opismate.. dia br bis pantang. Last jumpa dia pon thn lps masa gi open house x-opismate aku. So plan gi ari ahad, sepatutnye gi 6 org, last minute 4 org je yg join aka yg bujang je yg gi... mak2 budak x gi coz ade hal plak.

Janji gan AS kol 1 nk tercagat kt dpn uma dia... last2 kol 1.30 aku br gerak dr uma.. hahahaha.. janji melayu btoi aku ni. tp aku bkn sengaja pon tau.. tetiba ari ahad tu mak aku x sihat, so tpaksa la kena masak for bfast n thgari.. mmg ler aritu bgn awai.. tp pg tu plan nk kemas buku2 aku yg diangkut dr uma lama.. Siap semua tu, masak time plak...

Kelam kabut mandi... rushing gi JJ Taman Equin coz member dh tunggu kt sana... nk belikn gift tuk baby kwn aku tu... Pilih pon kelam kabut coz dh janji gan member lg sorang tu nk bik kt uma dia kul 2.00 ptg.. Pilih punya pilih, dpt nk pi bayar... RM105, kite org share 5 org.

Pas bayor, rushing pi ambik member srg lg kt sg. besi... n terus pecut gi tmpt dituju.. lawaknye kite org suma dtg gan perut kosong.. lapor weh... smbil2 tgk baby.. smbil kite org mkn keropok smapi 3 pinggang. Punya la x malu.... lapor punya pasai. Lepak2 tgk tv.. bkn nengok baby tu sgt pon.. hahahahah.. keji betoi.. siap mkn kite org pon chow coz perut lapor giler..

Blk tu kite org singgah pi mkn area sg. besi... Nasi Ayam Panggang... sedap tp menu tu menyebabkn aku sakit perut x hinggat donia masa aku nk blk uma... x tahan punya pasai... gi singgah tesco lepaskn hajat... huhuhuhu.. tobat x mau mkn dh kt kedai tu...

Settle semua, sebelum blk singgah Big Apple pi beli donut 6 ketol... hehehehe... smpai uma mkn lg coz perut ku dh sihat n lapor blk.. hehehehehehehh.

Noted: smbil2 tgk baby kawan aku tu, sempat lg kite org dok gosip2 pasai EMS lg... heheheheheh


No comments: