Monday, July 19, 2010

my sabtu 17072010


Sepanjang dok lepak kt rumah, ptg tu member ajak kuar leparking. Ingat nak makan area Puchong je, last2 di bwk gi mkn dkt ngan stesen lrt Seri Petaling. Kedai dia tepi jalan, parking mmg nan ado... so parking je la tepi2 jalan.

Not bad jgk la makanan kt sini. Dorang ckp western food kat sini sedap & harga dia pon tak mahai. But aku tak rasa nak makan western, kena jimat duit la bln ni, so makan bihun sup. Order punya order air, last 1 menu pon xde dlm list tu. Bdk tu ckp tu utk promosi akan dtg, so tgk2 dulu nnt dah ade baru order. cish... blh gitu?? Sudah nye aku ambil teh ais then bdk tu pon gerak2. Nampak nau bengang kan. Lepas tu order satay plak. yg hairan bin ajaib nyer, satay daging dia sgt lembut. ragu2 plak aku nak makan. daging ape kah itu.Ops.. mula la nak fikir macam2. aku bedal ayam je, yg daging member le kena abiskan.

Smbil2 makan, blh cuci telinga. heheheheh... ade karaoke weh, tp lagu semuanye aku dgr mcm kat Sinar. Ade suara sedap didgr, ade yg sakit telinga ko nak dgr tp semangat gilos org tu nyanyi. Macam2 ragam manusia.