Friday, July 30, 2010

Dah boleh RAYA!!!


yippie, saya dah blh RAYA!!!! Hehehehe... sewelkan. Last day saya menggantikan puasa. Padan muka, last minute br nak ganti. kelam kelibut dibuatnyer.

Lg 15 minit nak berbuka br terhengeh2 nak gi order makanan. Hajat dihati nak makan Secret Recipe tp memandang cik binie nak makan SR masa lunch so tak jadi la saya nak paksa dia temankan makan kt SR tu. So decide gi McD coz dia teringin makan Ayam Grg Spicy yg sodap itu.

TQ cik binie coz sudi temankan akak berbuka yer...



Ni cik Binie punya, Large set Ayam Grg Spicy & tukar air Milo.



Saya punya, small Bubur & Ayam Grg Spicy.. air cilok cik binie punya..



Cik Binie dok bising coz ayam grg McD sekarang kecik cinonit. Tak macam dulu2, makan seketul dah kenyang. Siap ckp cam x berbaloi je coz dia kan ambik larger set. Adik binie, large tu kentang ngan air nye jer... ayam cam gitu gak.. :-p

Saya yang tak brape sihat ni....



Erm... kenapa erk, lately ni mata saya tak brape nampak. Tgk screen laptop, blur je. Kena tgk dekat2 baru nampak skit. Adakah saya mengalami fasa2 rabun. Cik Finance pon dah bising td, suh buat spec.. kata nye lg bukannye tak blh claim company. Tp limit dalam RM500 je la. Siap suggestkan lg, IOI kan ade kedai Spec, harus lepas ni kena gi sana check mata ni...

miss G pon suruh gi, klu lama2 nnt makin rabun katanyer. Penangan keje hadap laptop jer. :-(