Monday, November 8, 2010

Domino's Pizza


Asalkan malas nak masak coz ingatkan jumaat tu si kecik balik.. so udah la masak macam-macam. Last2 nan ado balik. Tanya adik rupanye dia kat opis settlekan keje.

Tp nasib baik adik bongsu bwk member blk, so depa nak dok tlg makan... Memula tu masakkan bfast tuk dorang, bihun grg. Lepas balik solat jumaat, jamu dorang makan nasi berlauk ayam masak merah, kari ikan bawal ngan sayur grg. Pergh licin.. senang hati, takde la en.tong smpah yg tolong habiskan...

So kami budget sabtu tu dorang takde la blk, tgk2 tghari dorang smpai. Dah la tak masak nasi lg. Adik aku tu confirm balik perut kosong. kebetulan kami semua bgn lewat, so aku masak mee grg je utk tghari tu...

Memandangkan adik yg sorang tu dok belek pamphlet piza hut, terus dia ckp makan piza je la. Aku on je la, siap tanya isteri nye yg pantang tu blh makan ker??? Aku pandang adik ipar, pastu ckp .. bedal je kot. Lagi pon takut pizza je kot. Bini nye mengangguk setuju je.. hehehe.. Terus aku google website Domino's then pilih nak ambik set ape. Niat nak makan Pizza Hut tp delivery dorang tak smpai kat area uma aku ni..

Lepas membelek menu dorang, decide ambik set Crazy Chicken Crunchies Meal utk 5 org makan. 2 regular pizza + 1 Crazy Chicken Crunchies + 1 TwistyBread + 1 Bottle Coco cola.



Crazy Chicken Crunchies, not bad sbb makan smpai abis...



Extravaganzza Pizza


Beef Pepperoni Pizza





** Cepat services dorang. Smpai seblm estimate time yg dorang bagi,
** Pizza nye not bad, byk cheese.. tak kedekut..

Tp blh plak aku makan sekeping jer... Tp Crazy Chicken Crunchies aku mkn smpai abis..