Thursday, September 17, 2009

16092009 ~ MC & Shopping raya...



Semlm aku mbik MC. x larat nk keje coz tekak ni sakit sgt & batuk yg agak teruk.. effect dada... so, selasa mlm blk keje teruk gi klinik mbik ubat & dapat MC from doctor. Then he said, rupanye aku alah ngan aircorn... sejuk giler kt sini.. dh le aircorn betul2 atas pale je ... 1 of my click mmg akan buka aircorn temp paling low sekali... menggigil kesejukan je tau.... kite org suka betoi klu dia xde coz blh tinggikn temp tu, xde la sejuk sgt. member seblh pon sama gak, kesejukan je kite org bdua. Then doc bg ubat tuk semggu, tgk ok ke x. Makin perit tekak aku ni..

actually walaupon MC semlm, aku ada agenda gi shopping kt KL gak... Gi Jln TAR ngan adik.. Mula2 tu nk window shopping je, last2 beria plak membeli.. so, smlm aku beli 1 baju ready made & 2 kain ela... sempat kot mak aku nk jahitkn. Then beli tudung, habis gak le beratus beli tudung ala2 CT.. hahahahah... but still x sempat nk beli kasut, sabtu ni ingat nk gi Sogo plak.. Pkl 4 gerak blk dh coz adik aku keje plak... sabor je ler, bkn nk ckp awai2... Smpai uma jenuh membelek brg yg dbeli, buka kain pinggang baju aku beli.. nk outer, coz besar plak walaupon size S.

Pkl 11 kuar gi ambik adik blk keje kt IOI. Tetiba teringin nk makan KFC la plak.. since puasa x gi mkn sana lg. So, suruh adik singgah KFC kt puchog Prima coz sana KFC buka sampai pg.. Huhuhuhu.. punya la ramai org, beli tapau je... Smpai uma terus mkn, siap blh makan smpai 2 ketul lg.. ahahaha biasa mkn seketul je.. abis le pas raya ni, jgn naik berat bdn udah... mood mkn dh mai plak... heheheheh

ooo. pagi ni aku rasa nk demam plak, semlm kena hujan.. huhuhuhu...




so sad right now... :-(

2 comments:

said...

Salam Lebaran Khas Buat Sahabatku

Mohon Ampun dan Maaf Andai Ada Tersilap Kata Terkasar Bahasa Sepanjang PERSAHABATAN Kita.....(^_^)

Intan ~ Nur Azlina said...

Thks yanie...