Monday, May 17, 2010

MySabtu 15052010


tsedar dr Zzzzzzzzzzz ingat makan weh.. mana nye x membesar. Bila dh makin besar, kecoh plak.. x larat nk jalan la, lutut sakit la.. gedik weh... hohohohoh... turun bwh tanya adik, xde breakfast ke ayah beli... aduyai, dh la laparkan... harus gi dapur masak nasi. xkan nk mkn roti gardenia Delicia Butterscotch plak kn... ayah je mkn roti2 camtu..

tgh gigih masak nasi.. :-p tgk ayah balik anto nasi lemak utk anak2 kesayangan dia yg pemalas ni. so ape lg, hidang terus la kn, air pon mak dh wat pepagi seb gi taska. sarapan smbil menghayati citer Halimah Jonggang Series... alhamdulilla, kenyang :-) pastu naik atas, sibuk mhadap FB smpai tertido dibuatnye. Oit pemalas betoi aku ni.... Sedar pon dh petang. siap mandi pastu nk keluar.

jumpa ex & opismate. lepak, mkn2 ngan gosip kak uma member. Member rajin plak nk masak. perjumpaan ex & staff lvl 2. hehehehe... tp segala manager, cto, ceo xde la join. kami2 kt luar bilik dorang je. klu ajak, mau ke depa lepak ngan staff cam kami ni :-p macam2 diborakkan dr hal opis smpai games piala thomas. bdk2 ni sabor je la, di jelajah setiap inci uma member aku ni. hish.. hish.. hish... siap peti ais pon dorang dok check.

member aku ni lelaki, bkn org msia pon. Dia masak ala2 kedai mamak.. dorang ckp sedap. aku mkn ujung sudu je wat syarat. ade ayam, udang ngan sayur grg. pastu mkn jauh2 dr dorang kebetulan meja x muat. selamat aku. xde la dorang perasan. lepas mkn kite org smbung gosip ngan tgk tv. lepas tu aku terus jd stress. nk tau sebab ape...


dia pi hidangkan WINE & BEER pastu siap paksa minum lg. menchik gile aku tau. aku ckp x minum, pastu siap dorang ckp, x pe.. xde org nampak pon aku minum... siot je tau.... panas betoi aku, tp aku ttp maintain wat bodo. dia bg aku cawan pastu nk tuangkan WINE, aku terus tbalikkan cawan. Protes secara halus la beb. nk terang pon x guna kan. cam susah nk paham, siap ague bagai. Kata kawan2 dia kt opis lama, semua nye minum. meaning ade malay yg minum. aiya, don samakan aku ngan dorang la. kalo dorang minum, apasai ko nk paksa aku sekali. choit betoi tau.

iyer, aku mmg hangin 1 badan ckp ngan org yg x paham2 ni. Pastu bley plak dia kuarkan 1 lg botol, pastu ckp without alhcohol. aku ckp x mau minum...cish.. x paham2 gak. mencik. pkl 11 aku ajak member blk coz dh lewat kn. lg pon adik aku abis keje, senang blk ngan dia sekali. ade member yg lelaki kena tahan ngan tuan uma aka kwn foreigner aku tu. aku dh gelak2 n dlm hati ckp layan la korang peel dia. confirm dia ajak bpoya2 ngan pi clubbing tu. sib baik dorang pon x kuasa nk layan. kesian kn, pi la cari org lain.. kami x gi tmpt2 camtu yer... dugaan betoi kawan ngan org camni.


yg pakai spec & baju hitam itu adalah tuan rumah kedaung...



blk uma then ayah singgah tapau makanan coz memasing udah lapar. punya la lama tunggu dlm kete. entah ape la yg ayah aku beli smpai lama giler. sekali tgk 2 plastik dia bwk masuk kete... smpai uma aku, moh la hidangkan makanan tu erk, walaupon made in kedai malee saujana je. hehehehehe. so hidangan utk super kite org adalah,


1) nasi grg
2) tomyam campur
3) sup daging
4) sweet sour sotong
5) udang grg tepung
6) telur bungkus
7) kangkung grg belacan
8) air tembikai, oren & laici


hahahaha... super betoi ni, pkl 12 mkn anak beranak... adalah best. walaupon x semua yg ade. yg x best nye, air xde gula. tawar ++ letak plak ais byk, lg la xde rasa ape. siap mkn desert plak. hahaha.. ayah beli desert ni pas beli lauk pauk bagai. tbaik desert mlm tu.. DURIAN weh, dh la mlm tu adalah super duper panas... hadap ko makan durian yg isi nye sgt tebal sebijik hanya rm16. kes xde durian jual longgok2, klu x aku akan paksa ambik yg longgok2 je. hehehehe.. giler kedekut. Mlm x bley tido coz sgt la panas... dlm panas2 tu pon, sedar2 dh pg. :-p


No comments: