Thursday, October 28, 2010

Sushi King



Jumaat lepas kiteorg lunch kat sini. Ade org ala2 mengidam mau makan kat Sushi King. So beberapa hari seblm tu, aku dah google menu yg ade kat situ. Almaklum tekak aku ni susah skit nak menerima. Bukan tak pernah mencuba makan, tp fail bila masuk tekak aku...

Dlm mengGoogle tu, byk plak dapat info yg scary gitu... malas mau citer, just tekad join lunch kat situ. Mata dok belek menu tu berkali2... almaklum la, was-was nak telan ape.


Antara menunye, ade ala-carte dan set menu.




Rambang mata tgk sushi...


Piri Piri Chicken


Kodomo Bento


Oyako Don


Aku plak makan ni....

.

.

.

Kani Tama Maki


Tori Karaage



Agak susah mau decide makan ape, last2 dorang suggest makan sushi ni... Masa makan 2 ketul, not bad la. Tekak ni dapat menerima, bila masuk yg ke3... tekak dah kembang weh.

Sbb aku tak suka rasa RUMPAI LAUT tu.. Udahnye, aku buang rumpai laut tu, makan isi nye je. Ok, lain kali blh la makan kt sini, rasa not bad berbanding Sakae Sushi.

Rasa nye aku kenyang ke makan tu je, off course tak weh... blum kuar pintu Sushi King tu, otak aku dah plan nak tapau something makan kat opis...

Pada sape penggemar Sushi King, bulan Nov ni ade promotion Salmon Fiesta 1-30 Nov 2010. Sila la pi bila free...

Seblm balik, gi tapau McD... Sempat makan kentang je, burger nye makan kt uma. Sbbnye dah masuk opis tak sempat nak makan.. keje melambak.. :-(