Thursday, October 7, 2010

berakhirnya syawal tahun ini...


Jika tak silap, hari ni hari terakhir bulan syawal. Tgk org lain update citer syawal, aku ni br nak update. Macam la sibuk sangat :-( tp kan memang sibuk melampau sekarang ni. Celik mata tgk keje, nak pejam mata pon hadap keje lagi. Serius kronik hidup aku skrg ngan keje yg confirm smpai thn depan br Ok skit. letih dan penat jgn cakap ler....

Nak citer pasai open house aritu. Jemputan just keluarga + suku sakat kawan adik ngan bongsu. aku just jemput 2 org kawan je. Terukkan sbb aku sibuk kat dapur, nanti kang member datang tak dapat nak dok pot pet lelama plak. Syawal ke5, Sabtu kedua Syawal dan Sabtu lepas wat open house utk adik aku yg sorang ni. dah la last minute br bg tau, tensi je akak dia sorang ni... :-p

So just nak share pic masa open house aritu... Pic pon tak byk ambik coz dok dapur saje.