Wednesday, August 5, 2009

terkejuz.. erm




starting fresh... :-) first. Ramai ofismate kt lvl 1 tegur bila trserempak kt pantry GF.. tanya mcm2 plak. Serius giler dorang tkejuz aku kena on shift sorang2 kt lvl 2 ni. Bkenalan gan dorang, yup aku kn br 2 bln masuk keje sini. Lg pon ramai staff kt lvl 1 aku x kenai pon. Mana yg aku deal je aku kenai.

actually kt opis aku ni x ramai malay pon, but still ok. Setiap kali ade yg tanya, what??? sorang?? aku gelak je ler. siap tanya x takut ker.. x de benda pelik2 ke. siap ade yg x percaya lg why my boss suruh aku work on shift. Muka x puas ati plak dorang. Hahahahahah... Bkn salah my boss ler... Aku senyum je ler. Yelah mana pernah comp ni tetiba keje ade shift, tu yg memasing tanya tkejuz je.

Siap dorang ckp bwh dvd je, layan movie. Hahahaha... aku ckp mana blh, every 10 minute aku kena monitor system ni ok ke x. Kesian le dorang kt aku tp aku relek je ler, nk wat camna kn, udah keje... lg pon it happend mendadak sebenarnya. but makin hapi keje sini :-)

Actually ptg td bos de smpaikn a good new, tp x nk citer dulu until that day coming. nnt kn dok pukul canang tetiba x jd plak. x pasai2 kesedihan plak aku. Hahahahah...

erm yg x best nye, frenz buka citer pasai tuttt.... org dh nk lupakn, dia bagi ingat blk plak... dont want to be sad :-( Perlu mncari ketenangan diri...


No comments: