Friday, August 14, 2009

cough again



cough again.... :-( sebelum ni dh ok.

disebabkn batuk aku teruk sgt.. services director siap panggil & bg madu lg kt aku suruh minum gan air suam. sian kata nye, x lalu nk dgr, teruk sgt. hahahahah. Tq salina... But madu yg dia bg tu ok ler, smooth tekak aku ni. tp mahai ler.. dia bg sebotol kt aku. So sweet all my boss kt sini. So dia suggestkn beli kt Eu Yan Sang. Nnt nk pi cari klu abis…

dorang mmg le sgt risau gan all staff… asyik batuk x hengat donia. siap suruh ambik MC lg.. tp aku yg malas.. aduyai.. sogan plak nk batuk la ni... huhuhuh.. lari turun bwh gi batuk puas2. then alang2 tu gi check temp, xde le teruk mana 37C je... start next week, setiap pg kena check temp seb masuk opis, if sape temp dia more then 37.5C x bleh masuk opis & advices to see doctor and put themselves under quarantine if needed. :-)

kt lvl aku ni... opismate pon ramai yg sakit2. So, Helen suruh aku pakai mask.. hahahaha.. teruk tau, pakai gak le.. coz dia pon dipaksa pakai dik bdk HR. so kami bdua jd zorror dlm opis ni. siap pesan gi klinik n take MC. Sungguh le aku ni pemalas nk pi klinik…

aku br dgr kt sinar, 56 org meninggal sbb H1N1 until this ptg. Ops... ngeri la plak dgr.



No comments: