Sunday, February 17, 2013

Permudahkan hambamu ini menemui Mu, Ya Allah.


Assalamualaikum semua,

"Ya Allah, ku memohon keampunan mu. Maafkan hambamu ini atas khilaf dan silap. Sesungguh hambamu ini sangat lemah, penuh dengan dosa-dosa dan kesilapan terhadap Mu, Ya Allah.

Ku mohon padamu, 
Permudahkan perjalanan ku untuk menemui Mu,
Kau sembunyikan keaiban ku, keampuni lah segala dosa ku.
Sesungguhnya pada Mu aku yang hina ini berserah.
Kau jauhi la dari seksaMu, sesungguhnya pada Mu tempat aku berserah dan bersujud"


Di kesempatan ini, saya ingin memohon maaf di atas segala perbuatan dan percakapan saya samada di dalam keadaan sedar atau tidak yang menguris perasaan. di halalkan segala makan dan minum.


Sesungguhnya, yang baik itu datangnya dari Allah swt dan segala keburukan, kesalahan dan kesilapan itu datangnya dari diri saya sendiri.

Permudahkan perjalanan saya untuk menjadi tetamu Allah swt. Jauhi la kami dari segala kesulitan dan bebanan. 

Semoga kita bertemu lagi, insyaallah. 


No comments: