Monday, September 3, 2012

Hari Raya Aidilfitri & Hari Kemerdekaan



Assalamualaikum..


Sudah 2 minggu kita menyambut hari raya aidilfitri. Rasanya belum terlewat untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pengunjung blog ini. 


Disamping itu saya memohon maaf kepada pengunjung blog ini jika ada tersalah kata atau penulisan saya yang menyinggung perasaan anda samaada secara saya sedar atau tidak. 


Tidak lupa juga semua semua warga Malaysia tidak kira dimana anda berada, Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 55 tahun.



Saya masih mencari ruang masa untuk kemaskini blog yang usang ini. Kesibukan kerja yang memenatkan dan membuatkan diri ini kacau bilau. Sampaikan hendak ambil cuti raya pun masalah. Konpius sekejap, siapa yang sebenarnya yang cuti raya. Sakit hati pun iya tapi malas sudah nak berkata-kata. Diam diri adalah lebih baik. Sampai masa, angkat kaki je.. opsss.. termengadu pula dekat sini. Abaikan jiwa kacau saya di tempat kerja.


menyusul dengan entri seterusnya tapi entah bila.




No comments: