Selamat pagi semua,
Aku nak ucapkan..
Selamat pengantin baru untuk fatin & john...
Kami yang memeriah majlis :p
Sempat lagi bergambar dengan x-HOD
Cantik... simple takde la serabut. Like banyak2!!!!
Ini je sempat nk tulis, terajin turun bawah buat sarapan. Lepas ni nak bersiap gi keje plak.
Wednesday, November 23, 2011
Fatin & John
Tuesday, November 15, 2011
faces of sarah
Subscribe to:
Posts (Atom)
